trött som vanligt

Det blev jag som hämtade Wilma tycker det är jätte mysigt att hämta Wilma från dagis för så fort jag kommer in genom dörren så kommer hon springandes och ska kramas :)
Direkt efter att jag hade hämtat henne så gick vi till affären och köpte med oss lite fika  sen har vi lekt med hennes klossar. Nu har jag precis lagt henne i sin säng hon var jätte trött, vi gick ju upp 6.30 idag.
Nu är hon iallafall ledig tills på måndag.


Idag fick jag hem ett brev från ortopeden att jag kommer att få en tid dit snart, lite läskigt tycker jag.

Nu tänkte jag plocka undan lite här och kanske fixa nått att äta sen blir det nog att sitta i soffan att glo.

Min Tv tablå ikväll blir :

19.30- Halv 20 hos mig
20.00- Lyxfällan
21.00- Andra Avenyn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0