AA

Idag vaknade jag av att klockan ringde 6.20 jag gick faktiskt direkt upp och började fixa mig då, Wilma fick sova tills jag var klar. När jag äntligen var klar så var det hennes tur att göra sig i ordning sen bar det iväg till dagis.
Efter att jag hade lämnat henne på dagis så gick jag hem en sväng till min pappa, jag hängde med han och handlade lite. När jag väl sen kom hem så fick jag gjordens huvudvärk så va tvungen och lägga mig ner en stund.
Jag hämtade Wilma klockan 15 och jag kan säga att vi knappt komm hem det var så mycket snö så det gick inte ens att dra fram vagnen, jag fick använda varenda muskel jag har för att komma hem.

Nu ligger hon i sin säng och sover medans jag sitter ock äter lite godis :)
Jag sitter även och väntar ivrigt på att Andra Avenyn ska börja, det måste faktiskt vara den bästa serien som har visats!


Kommentarer
Postat av: michelle

måste du leta stavfel hela tiden?

2010-01-28 @ 20:37:24
URL: http://michellepl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0