om förra inlägget

Vet att min förra inlägg blev lite konstigt men jag var bara så himla arg så istället för att skrika och gråta så skrev jag bara av mig några ord.
Fast dom orden som jag skrev stämmer ändå. Det finns så många i min omgivning som hela tiden vill bestämma överallt, även fast jag vet att dom menar väl så blir det för mycket ibland, jag vill kunna bestämma ALLT när det gäller mig. Det känns som att en del tror att jag fortfarande är liten och osjälvständig men så är det inte längre, jag klarar mig själv och kan ta beslut själv jag behöver ingen annan som gör det åt mig.
Men jag tackar aldrig nej till råd och tips det är en annan sak. Folk får gärna säga vad dom har för råd att ge till mig men ni behöver inte komma och köra över mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så söt min kära lilla natha, du e så söt min kära lilla kusin....

Jag saknar dig Nathalie. Hoppas vi ses på torsdag! Puss

2010-02-16 @ 21:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0