tillbaka igen

Så nu är jag tillbaka igen efter julhelgen :)
Jag har verkligen haft en jättebra jul. Wilma älskade sina julklappar och hon började faktiskt inte gråta för Tomten men hon satt helt tyst och fast klistrad i mitt knä. Wilma fick massor med nya leksaker så nu är det helt proppfullt i hela vardagsrummet med alla hennes leksaker.


Idag var jag och min kusin nere på stan redan vid klockan 10 imorse eftersom hon sa att det öppnade då men det öppnade tydligen klockan 12, haha gissa om jag blev sur på henne.?
Men vi gick hem till min pappa och fikade lite tills klockan blev 12. Jag köpte ett par jeans och en tröja :)


Nu ligger Wilma i sängen och ska försöka sova och jag ska nog kanske hyra film på internet fast vet inte vilken, Johan Falk kanske?

Kommentarer
Postat av: nathalieh

fin blogg.

haft en bra helg? kram

2009-12-27 @ 22:48:27
URL: http://sofianathalieh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0