...

Varför är förlåt ett så himla svårt ord?

Kommentarer
Postat av: Bea wiggosmamma

svar ; jadu, när Wiggo är omöjlig så brukar jag först kolla om det är feber eller något annars så brukar jag ligga i min säng med honom tills han somnat, eller så får han vara vaken o kolla på film tills han somnar . välling på kvällarna är också som ett litet " sömnmedel " . Annars kanske det är så att barnet behöver " aktiveras " lite mer om dagarna och de som sover middag kanske inte behöver sova middag varje dag utan kanske varannan dag men högst 30 minuter . Nu vet jag ju inte hur gammalt ditt barn är men så brukar jag göra med W iaf =)

2009-12-21 @ 15:14:16
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma

svar ; - han går och lägger sig runt kl 19 och det är olika om han sover middag eller inte det beror helt och hållet på hur han sovit under natten & hur länge han sover på morgonen. Men sover han middag så får han inte sova mer än 30 minuter max annars är han också helt omöjlig om kvällarna.

2009-12-21 @ 20:31:35
URL: http://beapettersson.blogg.se/
Postat av: Bea wiggosmamma

svar ; pröva med att låta henne få sova bara i ca 30 minuter & väck henne då för då kanske hon blir lugnare om kvällarna också =). Jo W har haft en period han var skit jobbig då han inte ville somna men de kommer öve det så småning om!

2009-12-21 @ 20:51:45
URL: http://beapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0