Torsdag`

Idag när Wilma och jag vaknade så gav jag Wilma frukost och sen tog vi på oss kläder och gick hem till min pappa. Wilma busade runt där som vanligt :)
Vi blev kvar till lunchen så vi åt där och sen gick vi hem och sov middag sen har vi bara varit nere i tvättstugan en snabbis resten av dagen har vi bara lekt.

Alltid när vi är hos min pappa så blir Wilma ALLTID, ALLTID kladdig fråga mig inte varför med det har varit så varenda gång hon har varit där. Men så idag när vi var där så blev hon faktiskt inte så smutsig :)
Men men jag struntar i om hon blir smutsig och kladdar. Barn måste ju få vara barn. Tack och lov så finns det ju tvättmaskin.




Min Pappa och lilla Wilma

Kommentarer
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Tack så jättemycket! :D

2010-01-14 @ 19:45:30
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/
Postat av: Erika - 18år - Miliam & Miltons mamma<3

sv: Jag var 17 år då :) Och 18 när jag fick mitt andra :)

2010-01-14 @ 21:38:38
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0