en vanlig morgon

God morgon! Idag gick jag faktiskt upp 6.30 ovanligt för att vara mig, Wilma och jag som ALLTID brukar försova oss. Wilma är nu på dagis hon ska testa äta frukost där får se hur det kommer att gå. Jag undrar om hon smular ner sin mackna på golvet som hon brukar göra här hemma, en riktig bråkstake är hon :) Wilma vart tydligen jätte ledsen när hon blev lämnad på dagis, det var hennes pappa som lämnade henne idag. Men hon har fortfarande inte riktigt kommit in i dagiset än eftersom hon hade ett jätte långt jullov.
Jag ska strax iväg till min pappa en sväng sen blir det att gå hem och sova en stund innan Wilma ska hämtas sen blir de det gamla vanliga handla, leka, nattning, kolla tv en stund osv.
Näe nu måste jag börja klä på mig innan min skjuts kommer.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar: ja helt okej. själv?

2010-01-18 @ 14:41:46
URL: http://genuinequality.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Svar: så bra :)

nej jag har ju inte det, tar nu i sommar. och du? du verkar ha tagit eller har jag helt fel?

2010-01-18 @ 17:31:56
URL: http://genuinequality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0